Merhaba, evimin bir odasını home office olarak kullanıyorum şahıs şirketim var. Dün bir deniyim dedim çalışma izni çıkacak mı diye çalışma iznim onaylandı. Ben şimdi sadece evimin içinde mi gezebilirim?