• 06-05-2021, 17:46:57
    #1
    Merhaba adsense kazançlarından vergi kesildiğini duydum ne kadar vergi kesiliyor ve bu vergi otomatik olarak mı ödeniyor yoksa biz mi ödüyoruz bu konularda çok bilgili değilim şimdiden teşekkürler
  • 06-05-2021, 17:48:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim bildiğim kendin ödüyorsun.
  • 06-05-2021, 18:02:58
    #3
    Firma iseniz firma şirketi bireysel iseniz bireysel bir şirket açmanız gerekiyor . Devamında gelir beyanı yapmanız gerekiyor , ona göre sizden kesilecek miktarlar belli olur. Ama ben tamamen başlıklar üzerinden konuşuyorum bu konular çok detaylı konular , bir bilenden tavsiye almanız çok daha sağlıklı olacaktır.Yani bir muhasebeci yardımı ile bu işleri yapmanız gerekiyor , lütfen geç olmadan yapın sonradan çok baş ağrıtıcı noktaya gelebiliyor.