Merhaba adsense kazançlarından vergi kesildiğini duydum ne kadar vergi kesiliyor ve bu vergi otomatik olarak mı ödeniyor yoksa biz mi ödüyoruz bu konularda çok bilgili değilim şimdiden teşekkürler