Merhabalar, 50cc motor alacağım fakat şimdi gitsem alsam noter kapalı plaka olmayacak gelirken sorun yaşar mıyım polisler sıkıntı yapar mı. Yarın erkenden notere gideceğim
(Bayiden 0 alacağım tanıdık)
0 bayiden motor alacağım.
6
●119
- 05-05-2021, 19:15:38Noter açıksa imza beyannamesi alacağım bende gideğim notere 😇Fybex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 19:18:10Üyeliği durduruldusokağa çıkma muaf belgem mevcut yinede yaşar mıyım acabaKirksekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle