Merhabalar, 50cc motor alacağım fakat şimdi gitsem alsam noter kapalı plaka olmayacak gelirken sorun yaşar mıyım polisler sıkıntı yapar mı. Yarın erkenden notere gideceğim

(Bayiden 0 alacağım tanıdık)