Konu
0 bayiden motor alacağım.
05-05-2021, 19:13:41
#1
Fybex
Üyeliği durduruldu
Merhabalar, 50cc motor alacağım fakat şimdi gitsem alsam noter kapalı plaka olmayacak gelirken sorun yaşar mıyım polisler sıkıntı yapar mı. Yarın erkenden notere gideceğim
(Bayiden 0 alacağım tanıdık)