SonBirDefa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik çürük hk.
19
●336
- 05-05-2021, 16:45:00Nasıl bir engel olacak ki hocam adam işe alırken askerliğini yaptın mı yoksa çürük mü yaptın diyecek tam olarak anlamadım.
- 05-05-2021, 19:49:16Tabii ki dostum. Hatta işe bile alınman zor olur özellikle kurumsal da hiç çalışamazsın. Çünkü adı üstünde; Çürük(İş görmez vasıfsız) statüsüne giriyorsun. Hiç uğraşma çürükle temizi uygun mevsime denk getirip bedellini ysp. 20 gün Selam aleyküm diyeceksin baktın gelmişsinbasricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke ben askerliği tam olarak yapmasaydım da bedelli yapaydım. 3/5 tane aç görgüsüz velete kendimi ezdireceğime.
Keşke ben askerliği tam olarak yapmasaydım da bedelli yapaydım. 3/5 tane aç görgüsüz velete kendimi ezdireceğime.