Nasıl bir engel olacak ki hocam adam işe alırken askerliğini yaptın mı yoksa çürük mü yaptın diyecek tam olarak anlamadım.
Tabii ki dostum. Hatta işe bile alınman zor olur özellikle kurumsal da hiç çalışamazsın. Çünkü adı üstünde; Çürük(İş görmez vasıfsız) statüsüne giriyorsun. Hiç uğraşma çürükle temizi uygun mevsime denk getirip bedellini ysp. 20 gün Selam aleyküm diyeceksin baktın gelmişsin

Keşke ben askerliği tam olarak yapmasaydım da bedelli yapaydım. 3/5 tane aç görgüsüz velete kendimi ezdireceğime.