Şiiri ve şairi eleştirmek kişileri ve fikirleri içselleştirememiş ve kendini rol model olarak gören az gelişmişlerin işidir. İnsanları ve fikirleri kendine veya kendi fikrine benzetmek tek adamlılıkdır. Sen yoksun ben varım diyen bolu beyinin hoyratça bağırmasıdır belkide. Tarkan ne demişti başkası olma kendin ol. Herkes bir şaheser. Böyle olduğu için herkesin söylediği de bir şaheserdir. Mat eser değil ))