apple macbook air 8gb ram 256gb ssd olan para biriktirip satın almayı düşünüyorum, yazılım, netcad, autocad, photoshop, video editleme gibi amaçlarla kullanıcam. daha önce hiç macbook kullanmadım fiyatları da oldukça pahalı (benim için öyle) tahmini kaç sene bu tür uygulamalarda sorun yaşatmadan kullanabilirim ? m1 çip çok iyi vs diyorlar tavsiye eder misiniz?
öğrenciyim para biriktirip almayı düşünüyorum ölü bir yatırım olmaması benim için çok önemli tavsiyelerinizi ve kullananlar varsa deneyimlerinizi bekliyorum