hocam bende 16GB modeli var, proyla farkı 100 net parlaklık, fan, touchbar. açıkçası 3000₺ ilk farkı hak etmiyor ve çok iyi M1 işlemci gerçekten tavsiye ederim pişman olmazsınız PT'den alıp 2. elini satarken pek değer kaybı olmaz. bu render işleri vs. konusuna gelirsek cihaz o işlemlerde ısınır ancak bi sıkıntı olmaz.