Arm mimarisi ve tabanlı Windows önceden de vardı hocam uygulamaların arm desteği yok arm tarafı uzun bir süre oturmaz maalesef geliştiriciler için niş bir alan Windows tarafı için. Yoksa arm windows kuruluyor fakat uygulamalar çöküyor veya açılmıyor. Zamanla düzelecektir ama uzun bir süre alacağını söylüyor büyük editörler. Bakalım bekleyip göreceğiz

bu arada bu durum 2020 sonu M1 macler ve sonrası için geçerlidir. Intel tabanlı maclerde Windows kullanımı için bir sorun yoktur.
Performans anlayışı görecelidir. Bende kullanıyorum ve bir sorun yaşamıyorum. Sen yaşıyor olabilirsin
M1 chipsetli macbookta mı kullanıyorsunuz önemli olan o önceki nesil maclerde düzgün çalışıyor zaten

. Arkadaşın konusunu kirletmeyelim daha fazla hayırlı akşamlar