Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M1 çipte şuanda Windows kuramaz hocam performanslı kullanılacak bir biçimde.
Windows kullanman gerekmiyor ise ve bütçeyi arttırabilirseniz bende 0 olarak Air m1 öneririm.
Açıkcası macos işletim sistemini kullanmak istiyorum almak istediklerimden biride bu sebeptir. Windows vs kurmayacağım kesinlikle. Bütçemi biraz daha zorlamayı düşünüyorum bu gidişle.