Casper Excalibur hakkında düşünceleriniz neler acaba - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Casper Excalibur hakkında düşünceleriniz neler acaba
9
●
67
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Casper Excalibur hakkında düşünceleriniz neler acaba
1
2
03-05-2021, 00:51:54
#10
ByPranga
zeusQ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bilmiyorum onu gayet paso full kapatmadan açık duruyor şarjdayken daha çok performans veriyor ve ben 2 el monster aldım hiç memnun kalmadım geri iade ettim sonra gittim 0 excalibur aldım şükür şuan memnunum
Teşekkürler hocam fikirleriniz için hocam.
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler