zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilmiyorum onu gayet paso full kapatmadan açık duruyor şarjdayken daha çok performans veriyor ve ben 2 el monster aldım hiç memnun kalmadım geri iade ettim sonra gittim 0 excalibur aldım şükür şuan memnunum
Teşekkürler hocam fikirleriniz için hocam.