TP-LINK TD-9970 Port Açma ?
6
●42
- 01-05-2021, 21:44:00root olursan rahatça her istediğini yaparsınscriptarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 21:45:16Modem arayüzünden açmaya çalışıyorumyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 21:46:18Modem'de root olman lazım zaten her menüye değebilmen için, her update'de menüden alan siliyorlar; 2 hafta önce aynı model modemim yandı da çilem bittiscriptarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 21:48:20Eski modem airties idi direkt tak diye açardımyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 21:48:58Bunda da admin ile açarsın ama FW sürümünü bilmiyorum o yüzden ne desem boş hocamscriptarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2021, 22:48:17Üyeliği durdurulduCgn ip kullanıyor olabilirsin. Team bilgisi gönderirsen bi bakayım.scriptarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle