scriptarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modem arayüzünden açmaya çalışıyorum
Modem'de root olman lazım zaten her menüye değebilmen için, her update'de menüden alan siliyorlar; 2 hafta önce aynı model modemim yandı da çilem bitti