Ceza yememek için ne yapabilirim
12
●298
- 29-04-2021, 22:55:53Balıkesir edremitte yaşıyorum annem hemşire. Cumartesi günü dolmuşlar ve otobüsler çalışmıyor.Hastane serviside yok. Saat 16.00 ile 23.00 arası aşı nöbeti var onu 4 km uzaktaki hastaneye götüreceğim dönüşte hastane yolu hep kesik oluyor. Aracımın plakasıda 34 kesin durduracaklar. Ceza yememek için ne yapbilirim bunun için belge nerden alabiliriz ?
- 29-04-2021, 23:02:50anneniz hemşire ise size hastaneden bir belge çıkarabilir.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2021, 23:03:18Aşı yaptırmicak annem hocam hemişire nöbeti var 8 saatmatiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2021, 23:03:56Cumartesi gününe malesef servis koymamişlar hoca m şaka gibiMhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2021, 23:05:38Her şeyde bir tutarsızlık akıl alacak gibi değil. Bu insanlar nasıl gidecek işlerine, nasıl geri dönecekler? Nöbet belgesi vs. varsa kopyasıyla birlikte alın yanınıza, çevirme olursa durumu izah ettiğinizde sorun yaşamazsınız sanırım.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2021, 23:08:08Yanlış anladım ama olsun yine sıkıntı yok. Dönüşte hastaneden Dr. imzalı kağıt kurtarır diye düşünüyorum.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle