Balıkesir edremitte yaşıyorum annem hemşire. Cumartesi günü dolmuşlar ve otobüsler çalışmıyor.Hastane serviside yok. Saat 16.00 ile 23.00 arası aşı nöbeti var onu 4 km uzaktaki hastaneye götüreceğim dönüşte hastane yolu hep kesik oluyor. Aracımın plakasıda 34 kesin durduracaklar. Ceza yememek için ne yapbilirim bunun için belge nerden alabiliriz ?
anneniz hemşire ise size hastaneden bir belge çıkarabilir.