• 29-04-2021, 22:55:53
    #1
    Balıkesir edremitte yaşıyorum annem hemşire. Cumartesi günü dolmuşlar ve otobüsler çalışmıyor.Hastane serviside yok. Saat 16.00 ile 23.00 arası aşı nöbeti var onu 4 km uzaktaki hastaneye götüreceğim dönüşte hastane yolu hep kesik oluyor. Aracımın plakasıda 34 kesin durduracaklar. Ceza yememek için ne yapbilirim bunun için belge nerden alabiliriz ?
  • 29-04-2021, 23:02:05
    #2
    Aşıya refakat edeceksiniz. Zaten yemezsiniz.
  • 29-04-2021, 23:02:50
    #3
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balıkesir edremitte yaşıyorum annem hemşire. Cumartesi günü dolmuşlar ve otobüsler çalışmıyor.Hastane serviside yok. Saat 16.00 ile 23.00 arası aşı nöbeti var onu 4 km uzaktaki hastaneye götüreceğim dönüşte hastane yolu hep kesik oluyor. Aracımın plakasıda 34 kesin durduracaklar. Ceza yememek için ne yapbilirim bunun için belge nerden alabiliriz ?
    anneniz hemşire ise size hastaneden bir belge çıkarabilir.
  • 29-04-2021, 23:03:14
    #4
    İl/İlçe sağlık araçla alıp bıraktırmıyor mu?
  • 29-04-2021, 23:03:18
    #5
    matiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşıya refakat edeceksiniz. Zaten yemezsiniz.
    Aşı yaptırmicak annem hocam hemişire nöbeti var 8 saat
  • 29-04-2021, 23:03:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Annenin sağlıkçı kimliğiyle sorun yaşamazsınız. Nöbetçi olduğuna dair gün ve saatin yazdığı kağıdın bir kopyasını da yanınıza almanızı öneririm
    Bir de nacizane nöbet bitene kadar sizde orada kalın Tek başınıza dönerken problem olabilir
  • 29-04-2021, 23:03:56
    #7
    Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İl/İlçe sağlık araçla alıp bıraktırmıyor mu?
    Cumartesi gününe malesef servis koymamişlar hoca m şaka gibi
  • 29-04-2021, 23:05:38
    #8
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi gününe malesef servis koymamişlar hoca m şaka gibi
    Her şeyde bir tutarsızlık akıl alacak gibi değil. Bu insanlar nasıl gidecek işlerine, nasıl geri dönecekler? Nöbet belgesi vs. varsa kopyasıyla birlikte alın yanınıza, çevirme olursa durumu izah ettiğinizde sorun yaşamazsınız sanırım.
  • 29-04-2021, 23:08:08
    #9
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı yaptırmicak annem hocam hemişire nöbeti var 8 saat
    Yanlış anladım ama olsun yine sıkıntı yok. Dönüşte hastaneden Dr. imzalı kağıt kurtarır diye düşünüyorum.