Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı yaptırmicak annem hocam hemişire nöbeti var 8 saat
Yanlış anladım ama olsun yine sıkıntı yok. Dönüşte hastaneden Dr. imzalı kağıt kurtarır diye düşünüyorum.