BİM'de çalışan varmı aramız da ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
BİM'de çalışan varmı aramız da ?
4
●
172
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
BİM'de çalışan varmı aramız da ?
28-04-2021, 23:19:22
#1
haber58
Üyeliği durduruldu
BİM mağazasının a şubesinden almış olduğumuz bir ürünü beğenmediğimiz zaman b şubesine iade edebilirmiyiz ? Yoksa nerden aldıysak o şubeye mi iade etmemiz gerek. Bir de iade de sorun yaşanıyor mu acaba ?
28-04-2021, 23:20:28
#2
nmnkra
Edebilirsiniz hocam. Ben bunu a101 ve instreet de yaptım. Muhtemelen BİM de aynı sistem ile çalışıyordur
28-04-2021, 23:20:58
#3
tamer5559
Bimde çalışmıyorum ama aldığınız şubeden fiş/faturayla birlikte iade etmeniz gerekiyor diye hatırlıyorum
28-04-2021, 23:23:41
#4
Bedir_
İstediğiniz şubeden iade edebilirsiniz. Fişiniz varsa iadede sorun çıkarmazlar.
28-04-2021, 23:39:47
#5
TCU
Edebilirsiniz diye biliyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler