BİM mağazasının a şubesinden almış olduğumuz bir ürünü beğenmediğimiz zaman b şubesine iade edebilirmiyiz ? Yoksa nerden aldıysak o şubeye mi iade etmemiz gerek. Bir de iade de sorun yaşanıyor mu acaba ?