50 tl küçüsenecek bir rakam değil alan için de veren için de. Aynı zaman da birinin birinin moralini bozmaya değecek bir bedel de değil. Allah iyilerle karşılaştırsın. Sıkmayın tatlı canınızı.
bende birtane bilindik ajans firmasından tanıtım paketi alıp satıyordum,
sonra aramızda ufak bir sürtüşme geçirdik ve bana çok güzel hakaret etmişti
çok para insanı bozuyor.