Demoktrat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle davranmak ne kadar doğru
22
●428
- 27-04-2021, 23:38:43Bilgim yok wp üzerinden yazdı muhtemelen üye ama yazışmaları paylaşıcağımı söylediğimde paylaşmazsann diyip saydırdı gene..
- 27-04-2021, 23:44:26
- 27-04-2021, 23:48:36Wp üzerinden iletişim sağladı iş konusunda numaram bir tek burda var muhtemelen sitede olması lazım ama nick hakkında bilgim yok o yüzden şikayet konusu oluşturamadım birde
TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-04-2021, 23:49:34Damarına basın söyler zaten birazcık insanlık var ise kendisi buraya yazar bencefurkanakyuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TABİ VARSA (!)
- 27-04-2021, 23:52:09Misafir kullanıcılar profillerimize erişemiyorlar diye biliyorum. Sizi r10 da açmış olduğunuz tasarım konunuzda bulmuş olmalı orada da numaranız varsa.furkanakyuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TABİ VARSA (!)