Forumda Apple m1 kullanan var mı?
29
●395
- 26-04-2021, 23:27:24Resmen macbook'u sokağa salan bir işlemci. Artık air için burun kıvırma oranımız düşecek. Özellikle optimize proğram sayısı arttıkça öyle olacak. Apple m1 ile profesyonel olmayan kullanıcılar tarafında pazar payını epeyce arttıracağa benziyor. Ama yine de daha 2 sene yeni jenerasyon görmesi lazım bence.
- 28-04-2021, 10:04:30Diğer işlemci markalarına göre tartışmasız M1 işlemci , Apple zaten genel itibariyle performans konusunda üzmeyen bir cihazken üzerine birde M1 takılması performansı %50-60 oranında arttırdı. Piyasaya yeni sürülen bir işlemcinin bu kadar başarılı olması; bir sonraki modellerinde farkını daha çok ortaya koyacağı konusunda heyecan yaratıyor.
- 28-04-2021, 16:49:02optimize olmamış programlarda ve bilgisayar açılış kapanış hızında program arası geçişlerde vs hız performansı nasıl? windows bootcamp ile boot ederek ayrıca kullanılıyor mu bi yerde sadece paralles ile kullanıldığını okumuştum.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAbc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-04-2021, 16:58:22Evet şu an için sadece parallels ile kullanılıyor maalesef. Bootcamp desteklenmiyor.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende macbook air m1 aldım pt sitesinden 8999a. Kesinlikle öneririm keşke daha önce alsaymışım dedirtti. Çok hızlı olmasıyla birlikte fan sesi ve ısınma olmaması da en büyük artısı. - 28-04-2021, 23:30:30ben de tasarım ve yazılım geliştirme için aldım.
sorunsuz kullandığım programlar: affinity photo & designer, nova, transmit, logic, finalcut
windows masaüstünde aynı sırayla kullandıklarım şu şekildeydi: adobe photoshop & illustrator, notepad++, FileZilla, studio one, adobe premiere
yazılım geliştiriciyseniz göz atmanızı önerdiklerim: homebrew, zsh(oh my zsh framework)
şu siteden kullanacağınız uygulamalar m1 ile uyumlu mu görebilirsiniz:
https://isapplesiliconready.com/tr - 29-04-2021, 11:20:27ekran da parlak ekransa tam bana göre. Mat ekran sevmiyorum.brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2021, 12:38:46macbook air ve pro arasında parlaklık farkı var ancak ben zaten çalışırken çok parlak ekran kullanamıyorum. gözümü yoruyor. masaüstü haricinde notebook da kullanıyordum. onun modeli de 'dell 3585'. iki cihazın ekranlarından bahsediyorsak arada asır farkı var. monitörlerde panel konusu çok spesifik, bazı markalar hala 10 yıl öncesinin ekran panellerini kullanıyor.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2021, 18:41:27anladım ekran yansıma yapıyor mu hocam? Yani ekran koyu veya kapalı iken kendinizi görüyor musunuz?brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle