ben de tasarım ve yazılım geliştirme için aldım.
sorunsuz kullandığım programlar: affinity photo & designer, nova, transmit, logic, finalcut
windows masaüstünde aynı sırayla kullandıklarım şu şekildeydi: adobe photoshop & illustrator, notepad++, FileZilla, studio one, adobe premiere
yazılım geliştiriciyseniz göz atmanızı önerdiklerim: homebrew, zsh(oh my zsh framework)
şu siteden kullanacağınız uygulamalar m1 ile uyumlu mu görebilirsiniz:
https://isapplesiliconready.com/tr
ekran da parlak ekransa tam bana göre. Mat ekran sevmiyorum.