Merhaba,
General Mobile 9 Plus almayı düşünüyorum ama ilk önce GM kullananlara sormak istiyorum.
General Mobile'i nasıl buluyorsunuz?
Deneyimlerinizi belirtir misiniz?
General mobile kullananlar yazabilir mi?
5
●22
- 26-04-2021, 20:52:47GM8 uzay grisi kullanıyorum ve açıkçası memnun değilim. General Mobile'ın başlıca sorunu olan uygulama durma hatası, tüm sürümlerde mevcut bildiğim kadarıyla. Mesela google'da bir siteye girdiniz, siteyi arkaplana alıp başka uygulamaya gir çık yaptığınızda site kapanıyor ve yeniden yüklüyor. Normal kullanıcılar için öneririm fakat sosyal medya vs. çok kullanıyorsanız asla önermem.
- 26-04-2021, 20:56:11Kısa sürede donma kasma arıza gibi durumları olabilir. Onun yerine oppo, xiaomi gibi telefonlara yönelmeniz iyi olur.
- 25-10-2021, 03:02:55Şuan GM 8 d telefon yazıyorum 2 yıl oldu
Uygulama donma arada oluyor
Ben oyun oynayan biri olmadım için bana yetiyor
Ucuz telefon ve yerli olmasından dolayı tercih ettim.
Batarya olarak xiomi daha iyi olur
Yerli katkı olsun derseniz GM en pahalı telefon şuan 2300 bedava yani