• 26-04-2021, 20:49:39
    #1
    Merhaba,
    General Mobile 9 Plus almayı düşünüyorum ama ilk önce GM kullananlara sormak istiyorum.
    General Mobile'i nasıl buluyorsunuz?
    Deneyimlerinizi belirtir misiniz?
  • 26-04-2021, 20:52:47
    #2
    Wordpress
    GM8 uzay grisi kullanıyorum ve açıkçası memnun değilim. General Mobile'ın başlıca sorunu olan uygulama durma hatası, tüm sürümlerde mevcut bildiğim kadarıyla. Mesela google'da bir siteye girdiniz, siteyi arkaplana alıp başka uygulamaya gir çık yaptığınızda site kapanıyor ve yeniden yüklüyor. Normal kullanıcılar için öneririm fakat sosyal medya vs. çok kullanıyorsanız asla önermem.
  • 26-04-2021, 20:56:11
    #3
    Kısa sürede donma kasma arıza gibi durumları olabilir. Onun yerine oppo, xiaomi gibi telefonlara yönelmeniz iyi olur.
  • 26-04-2021, 20:57:42
    #4
    Eski bir telefon olmakla beraber yakın zamanda General Mobile 4G kullandım. Üstte belirtildiği gibi uygulama durdurma hatası çok fazla karşılaşılan bir problem, canınızı çok sıkabilir. Batarya açısından da pek sağlam olduğu söylenemez General Mobile'ın.
  • 25-10-2021, 02:36:56
    #5
    Rezalet bi telefon.
  • 25-10-2021, 03:02:55
    #6
    Şuan GM 8 d telefon yazıyorum 2 yıl oldu
    Uygulama donma arada oluyor
    Ben oyun oynayan biri olmadım için bana yetiyor
    Ucuz telefon ve yerli olmasından dolayı tercih ettim.
    Batarya olarak xiomi daha iyi olur
    Yerli katkı olsun derseniz GM en pahalı telefon şuan 2300 bedava yani