Şuan GM 8 d telefon yazıyorum 2 yıl oldu
Uygulama donma arada oluyor
Ben oyun oynayan biri olmadım için bana yetiyor
Ucuz telefon ve yerli olmasından dolayı tercih ettim.
Batarya olarak xiomi daha iyi olur
Yerli katkı olsun derseniz GM en pahalı telefon şuan 2300 bedava yani