Otomatik mi manuel mi ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomatik mi manuel mi ?
11
●
147
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Otomatik mi manuel mi ?
1
2
26-04-2021, 10:25:56
#10
AlyOsman
Yıllardır manuel kullanıyorum.Kıyas dahi edilemez : OTOMATİK ALMALISINIZ.
26-04-2021, 10:49:08
#11
tamerakin
Otomatiğe alıştıysan o şekilde devam etmeni önermekle birlikte 85.000 ile yüksek km alırsan şanzımanda sorun yaşama ihtimalin yüksek olur.
Bütçe artırma şansın yoksa manuel alman daha uygun olacaktır.
26-04-2021, 10:51:11
#12
gencbeyin
5-6 yaşında düşük kilometreli alabilecek bütçen varsa otomatik, yoksa manuel.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler