• 26-04-2021, 10:25:56
    #10
    Yıllardır manuel kullanıyorum.Kıyas dahi edilemez : OTOMATİK ALMALISINIZ.
  • 26-04-2021, 10:49:08
    #11
    Otomatiğe alıştıysan o şekilde devam etmeni önermekle birlikte 85.000 ile yüksek km alırsan şanzımanda sorun yaşama ihtimalin yüksek olur.
    Bütçe artırma şansın yoksa manuel alman daha uygun olacaktır.
  • 26-04-2021, 10:51:11
    #12
    5-6 yaşında düşük kilometreli alabilecek bütçen varsa otomatik, yoksa manuel.