Konu
Otomatik mi manuel mi ?
26-04-2021, 10:49:08
#11
tamerakin
Otomatiğe alıştıysan o şekilde devam etmeni önermekle birlikte 85.000 ile yüksek km alırsan şanzımanda sorun yaşama ihtimalin yüksek olur.
Bütçe artırma şansın yoksa manuel alman daha uygun olacaktır.