• 26-04-2021, 03:07:53
    #1
    Hayırlı geceler,

    Oyun oynayacağım ama oyun mousesi klasmanında bir mouse arıyorum.
    Şuan Logitech G305 almayı düşünüyorum benzer mouse önerileriniz bekliyorum.
  • 26-04-2021, 03:09:56
    #2
    kvp
    helpful
    Merhabalar, kablosuz bilmiyorum fakat kablolu olarak şu tavsiyede bulanayım;


    Elin büyük ise Corsair Glaive RGB Pro FPS MOBA almanı tercih ederim, şuanda onu kullanıyorum ve çok memnunum 👍
  • 26-04-2021, 03:11:56
    #3
    kablolu düşünürsen g300s var hocam. makro tuşlar çok işe yarıyor
  • 26-04-2021, 03:12:15
    #4
    Asus WT425 Kullanıyorum Cidden Efsane Duracell Pil Taktım 1.5 yıl olucak hala aynı pil ile devam
  • 26-04-2021, 03:15:02
    #5
    trycatchsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablolu düşünürsen g300s var hocam. makro tuşlar çok işe yarıyor
    Tesekkür ederim ama oyun oynamayacağım sol click yeterli sağ bile fazla

    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asus WT425 Kullanıyorum Cidden Efsane Duracell Pil Taktım 1.5 yıl olucak hala aynı pil ile devam
    Ellerim cok kücük benim bu çok tombik elim ağrır..
  • 26-04-2021, 03:18:58
    #6
    G305 kullanıyorum. Gözün kapalı al. Alalı 1.5 sene oldu. Geçtiğimiz ay altındaki slikonlar artık sökülmeye başladığı için garantiye yazdım, eski fareyi geri istemeden direkt yenisini gönderdiler sıfır kapalı kutu. Açtım kullandım biraz tuhaf geldi sağ ve sol tuşları çok hassastı(bana öyle gelmiş), bir sorun olduğunu düşündüm tekrar garantiye yazdım gönderdiğiniz ürünün tuşları problemli diye hemen tekrar yenisini gönderdiler. Evde şu anda 3 tane G305 var. Logitech bütün ürünlerinde aynı şekilde garanti desteği veriyor.
  • 26-04-2021, 03:20:31
    #7
    Oyun oynayacaksan kablosuz alma. Tepkime süresi ister stemez farkediyor. Tavsiyeye gelince şunu al noktasında tavsiye olmaz bence. büyük el küçük el parka boyu değişkenliği var herkes aynı mauseden memnun olamaz ama ben sana g502 hero ya el sürme derim. Neyi almayacağın konusunda tavsiye veriyorum
  • 26-04-2021, 03:25:58
    #8
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkür ederim ama oyun oynamayacağım sol click yeterli sağ bile fazla



    Ellerim cok kücük benim bu çok tombik elim ağrır..
    resimdeki kadar büyük değil istersen fotoğraf atabilirim elde tutuşu tam senlik olucağına eminim