G305 kullanıyorum. Gözün kapalı al. Alalı 1.5 sene oldu. Geçtiğimiz ay altındaki slikonlar artık sökülmeye başladığı için garantiye yazdım, eski fareyi geri istemeden direkt yenisini gönderdiler sıfır kapalı kutu. Açtım kullandım biraz tuhaf geldi sağ ve sol tuşları çok hassastı(bana öyle gelmiş), bir sorun olduğunu düşündüm tekrar garantiye yazdım gönderdiğiniz ürünün tuşları problemli diye hemen tekrar yenisini gönderdiler. Evde şu anda 3 tane G305 var. Logitech bütün ürünlerinde aynı şekilde garanti desteği veriyor.