• 21-04-2021, 11:43:32
    #1
    Merhaba
    arkadaşlar Ankara'da açık mr arıyorum sadece etlikte bir görüntüleme merkezi bulabildim 800 tl diyor muayene yok, sadece rapor.
    konyada gitmiştim 175 TL + 125 muayene idi konyaya git gel yapsam daha mantıklı
    bildiğiniz açık mr var mıdır özel hastane de olabilir internetteki hemen hemen tüm hastaneleri aradım yok daha önce giden birileri yol gösterirse çok sevinirim internetten sonuç alamadım.
  • 21-04-2021, 11:52:26
    #2
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    arkadaşlar Ankara'da açık mr arıyorum sadece etlikte bir görüntüleme merkezi bulabildim 800 tl diyor muayene yok, sadece rapor.
    konyada gitmiştim 175 TL + 125 muayene idi konyaya git gel yapsam daha mantıklı
    bildiğiniz açık mr var mıdır özel hastane de olabilir internetteki hemen hemen tüm hastaneleri aradım yok daha önce giden birileri yol gösterirse çok sevinirim internetten sonuç alamadım.
    Selamlar, birçok özel hastaneye hizmet veriyorum ve dikkat etmeniz gerekenleri söyleyeyim. Özel hastaneler devletin belirlemiş olduğu ücretin üzerine en fazla %200'e kadar fark alabilir. Fazlasını aldığını düşünüyorsanız ödeme esnasında vezneden muhakkak fiş isteyin ve ilgili İl Sağlık Müdürlüğü'ne şikayetiniz yeterli olur. Ancak diğer bahsettiğiniz görüntüleme merkezinde tamamen işleri özel olduğu için sizden bu ücreti isteyebilirler. Bunun sebebi ;

    Sağlık Bakanlığı E-Nabız / Teletıp süreçlerini getirerek gereksiz yere tetkik istenmesinin önüne geçtiği için sizden gereksiz yere çekilen MR / BT hizmetlerine para vermiyor. Bunun için bu istemin bir doktor tarafından sorgulanarak yapılması ve ön onayı Teletıp tarafından alması gerekir. Eğer gittiğiniz hastane özel ve oradaki doktorunuz istediyse sizden 175 ₺ almaları normal diğer farkları devlet veriyor. Ancak buna rağmen siz dışardan çektirirseniz devlet o özel çekim merkezine para vermeyeceği için fiyatınız artıyor.

    Saygılarımla...
  • 21-04-2021, 11:52:52
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kırıkkale üniversitesi akşam ücretli tomografi çekiyor demişti arkadaşım. İsterseniz üniversiteyi arayıp sorun.
  • 21-04-2021, 11:57:42
    #4
    ilginiz için teşekkür ederim ancak bu detaylara hakimim zaten ankarada açık mr lazım sadece =) sadece 1 tane bulabildim alternatif daha ucuz yerler vardır mutlaka anlaşmalı yerler de vardır.

    alperenalpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, birçok özel hastaneye hizmet veriyorum ve dikkat etmeniz gerekenleri söyleyeyim. Özel hastaneler devletin belirlemiş olduğu ücretin üzerine en fazla %200'e kadar fark alabilir. Fazlasını aldığını düşünüyorsanız ödeme esnasında vezneden muhakkak fiş isteyin ve ilgili İl Sağlık Müdürlüğü'ne şikayetiniz yeterli olur. Ancak diğer bahsettiğiniz görüntüleme merkezinde tamamen işleri özel olduğu için sizden bu ücreti isteyebilirler. Bunun sebebi ;

    Sağlık Bakanlığı E-Nabız / Teletıp süreçlerini getirerek gereksiz yere tetkik istenmesinin önüne geçtiği için sizden gereksiz yere çekilen MR / BT hizmetlerine para vermiyor. Bunun için bu istemin bir doktor tarafından sorgulanarak yapılması ve ön onayı Teletıp tarafından alması gerekir. Eğer gittiğiniz hastane özel ve oradaki doktorunuz istediyse sizden 175 ₺ almaları normal diğer farkları devlet veriyor. Ancak buna rağmen siz dışardan çektirirseniz devlet o özel çekim merkezine para vermeyeceği için fiyatınız artıyor.

    Saygılarımla...
  • 21-04-2021, 12:18:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Batıkent Bilgi Hastanesi’nde var.
  • 25-04-2021, 19:45:22
    #6
    Kızılay'da en son 2 ay önce 400TL'ye Özkaya'da çektirmiştim yakınıma özel olarak, bir görüşmenizi tavsiye ederim.