ilginiz için teşekkür ederim ancak bu detaylara hakimim zaten ankarada açık mr lazım sadece =) sadece 1 tane bulabildim alternatif daha ucuz yerler vardır mutlaka anlaşmalı yerler de vardır.

alperenalpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, birçok özel hastaneye hizmet veriyorum ve dikkat etmeniz gerekenleri söyleyeyim. Özel hastaneler devletin belirlemiş olduğu ücretin üzerine en fazla %200'e kadar fark alabilir. Fazlasını aldığını düşünüyorsanız ödeme esnasında vezneden muhakkak fiş isteyin ve ilgili İl Sağlık Müdürlüğü'ne şikayetiniz yeterli olur. Ancak diğer bahsettiğiniz görüntüleme merkezinde tamamen işleri özel olduğu için sizden bu ücreti isteyebilirler. Bunun sebebi ;

Sağlık Bakanlığı E-Nabız / Teletıp süreçlerini getirerek gereksiz yere tetkik istenmesinin önüne geçtiği için sizden gereksiz yere çekilen MR / BT hizmetlerine para vermiyor. Bunun için bu istemin bir doktor tarafından sorgulanarak yapılması ve ön onayı Teletıp tarafından alması gerekir. Eğer gittiğiniz hastane özel ve oradaki doktorunuz istediyse sizden 175 ₺ almaları normal diğer farkları devlet veriyor. Ancak buna rağmen siz dışardan çektirirseniz devlet o özel çekim merkezine para vermeyeceği için fiyatınız artıyor.

Saygılarımla...