• 17-04-2021, 16:20:18
    #1
    Sizce düşer mi ? Düşerse ne zaman düşmeye başlar ?
  • 17-04-2021, 16:29:01
    #2
    dolar bu kurdayken neden düşsün ? düşmesi için mantıklı bir sebep yok ha şunu söylemeden geçemeyeceğim bide. dolar düşse bile telefon fiyatları düşmez
  • 17-04-2021, 16:29:16
    #3
    telefon fiyatları düşerse hazirana doğru düşmeye başlar
    • emirhanokr
    emirhanokr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2021, 16:40:22
    #4
    Sanmıyorum hocam :/
  • 17-04-2021, 16:46:34
    #5
    İphone se almıştım teknosadan dolar yüksek olmasıyla ilgisi yok indirim yapan yapar ha çok aman aman bir indirim değil tabi şuan 5 bin tl ben 4,700 tl ye almıştım indirimdeydi alalı 2-3 ay oldu
  • 17-04-2021, 16:46:58
    #6
    Hocam bu tarz sorular için geçmişteki tecrübelerim sayesinde bir mantık geliştirdim bu sayede kısa yoldan cevaba ulaşabiliyorum. Telefon fiyatlarının düşmesi vatandaş için iyi mi olur kötü mü diye soruyorsun cevap anında beliriyor. Aynı şey otomobil vs. için de geçerli.
  • 17-04-2021, 18:17:00
    #7
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone se almıştım teknosadan dolar yüksek olmasıyla ilgisi yok indirim yapan yapar ha çok aman aman bir indirim değil tabi şuan 5 bin tl ben 4,700 tl ye almıştım indirimdeydi alalı 2-3 ay oldu
    doların yüksek olmasıyla ilgisi yok mu
  • 17-04-2021, 18:19:20
    #8
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone se almıştım teknosadan dolar yüksek olmasıyla ilgisi yok indirim yapan yapar ha çok aman aman bir indirim değil tabi şuan 5 bin tl ben 4,700 tl ye almıştım indirimdeydi alalı 2-3 ay oldu
    Nick - mesaj uyumu. Harbiden anestezi altında mı yaptın hocam bu yorumu

    Direkt döviz kuru, vergi, stok ve firmaların ürünlere yapacağı zamlar (üretici) belirler satışı. O indirimler hava civa.
  • 17-04-2021, 19:14:35
    #9
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick - mesaj uyumu. Harbiden anestezi altında mı yaptın hocam bu yorumu

    Direkt döviz kuru, vergi, stok ve firmaların ürünlere yapacağı zamlar (üretici) belirler satışı. O indirimler hava civa.
    X adlı ürünü alıp stok yapıyorlar 14 yıldır mağazacıyım eğer ki x ürün o ayın ürünü ise satışına siz karar verebilirsiniz, çalıştığım firmalarda koton, vestel, arçelik indirimlerin bende biliyorum gerçekliğini fakat sonuçta miktarda değişiyor öyle değil mi ?