Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone se almıştım teknosadan dolar yüksek olmasıyla ilgisi yok indirim yapan yapar ha çok aman aman bir indirim değil tabi şuan 5 bin tl ben 4,700 tl ye almıştım indirimdeydi alalı 2-3 ay oldu
doların yüksek olmasıyla ilgisi yok mu