• 17-04-2021, 11:34:28
    #1
    Herkese iyi forumlar

    https://www.ekindenbu.com

    yapımına devam ettiğimiz site ile ilgili yorumlarınız nasıl arkadaşlar ?
  • 17-04-2021, 11:36:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence gayet başarılı. Hayırlı olsun.
  • 17-04-2021, 11:37:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortada ki logo küçük kalmış ve sağ üstte ki sosyal medya ikonları transparan olabilir güzel geri kalanıyla
  • 17-04-2021, 11:42:33
    #4
    Site genel olarak güzel, bu scripti biliyorum. Fakat girer girmez mobilden yukarıdaki logo çok kötü duruyor. Boyutlandırma ayarlanabilir.
  • 17-04-2021, 11:43:28
    #5
    Aşağı inince ürünler niye sallanıyor ?
  • 17-04-2021, 12:05:34
    #6
    Tasarım güzel ama teknik sorunları mevcut, yükleme sırasında aşırı istek var bu da yüklenmeyi oldukça etkiliyor. Siteye bağlanması 5 saniye sürüyor, biraz daha optimize edin. İyi çalışmalar
  • 17-04-2021, 12:12:07
    #7
    Yavaş, kullanışsız, hazır kalıp.
  • 17-04-2021, 12:12:58
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım güzel ama teknik sorunları mevcut, yükleme sırasında aşırı istek var bu da yüklenmeyi oldukça etkiliyor. Siteye bağlanması 5 saniye sürüyor, biraz daha optimize edin. İyi çalışmalar
    hocam tasarım kısmı bittikten sonra hız optimizasyonu yapacagım. tabiki bu sekilde yayınlamayacagım teşekkür ederim.
  • 17-04-2021, 12:20:52
    #9
    503 hatası veriyor.