Konu
Sitem Nasıl Olmuş?
17-04-2021, 11:42:33
#4
BARKIN
Site genel olarak güzel, bu scripti biliyorum. Fakat girer girmez mobilden yukarıdaki logo çok kötü duruyor. Boyutlandırma ayarlanabilir.