• 15-04-2021, 02:21:43
    #1
    R10 Start-Up ( Girişim ) Olsaydı Sizce Ne Olurdu ?

    Bence , Social FinTech Olurdu İnsanların Hem Sosyal Aktivitelerini Yapıp Günün Sonunda Ticaret Yapmaları Puan Sistemiyle Daha Sağlıklı Alışveriş Yapılan Bir Platform Olurdu

    Social ( Sosyal )
    Fin ( Finans ) Tech ( Teknoloji )

    Açıklama Yapalımda
  • 15-04-2021, 02:32:16
    #2
  • 15-04-2021, 02:34:33
    #3
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEO İyi Çalışıyor Keyword Auto Tag'lenmiş