R10 Start-Up ( Girişim ) Olsaydı Sizce Ne Olurdu ?
Bence , Social FinTech Olurdu İnsanların Hem Sosyal Aktivitelerini Yapıp Günün Sonunda Ticaret Yapmaları Puan Sistemiyle Daha Sağlıklı Alışveriş Yapılan Bir Platform Olurdu
Social ( Sosyal )
Fin ( Finans ) Tech ( Teknoloji )
Açıklama Yapalımda