R10 Start-Up ( Girişim ) Olsaydı Sizce Ne Olurdu ?

Bence , Social FinTech Olurdu İnsanların Hem Sosyal Aktivitelerini Yapıp Günün Sonunda Ticaret Yapmaları Puan Sistemiyle Daha Sağlıklı Alışveriş Yapılan Bir Platform Olurdu

Social ( Sosyal )
Fin ( Finans ) Tech ( Teknoloji )

Açıklama Yapalımda