• 14-04-2021, 23:41:33
    #1
    Merhabalar dolap uygulamasından satış yapacağım benden herhangi bir vergi vs alınır mi (yüzde 10 komisyon hariç), ayrıca fatura adresi girerken tc kimlik 18 yaş altı birine aitse sıkıntı olur mu
  • 14-04-2021, 23:49:17
    #2
    Komisyon bedelinden ayrı bir ücret almıyor (Alıcı ödemeli yaparsan tabi).diğer sorun Hakkında bir bilgim yok malesef