Merhabalar dolap uygulamasından satış yapacağım benden herhangi bir vergi vs alınır mi (yüzde 10 komisyon hariç), ayrıca fatura adresi girerken tc kimlik 18 yaş altı birine aitse sıkıntı olur mu