Hat Sahibi Değiştirmek Hk.
7
●97
- 13-04-2021, 17:14:36Şuan kullandığım numara ailemden birisinin üstüne. Bunu hat sahibi olmadan kendi üstüme alabilir miyim? Türk Telekom kullanıyorum vodofone a geçeceğim
- 13-04-2021, 17:28:49Faturalı hatlarda da 150 TL ödemek gerekiyor mu?mavimsibey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2021, 17:34:48Şubeden şubeye değişiyor, ben bir şubede yaptım, başka şubeye sorduğumda ise isim hakkını iptal ederler demişti.
- 13-04-2021, 17:38:15Ustam 3 gün önce faturasız hat geçişinde ki tutar bu şekildeydi. Bildiğim kadarıyla faturalı hatta taahhüt var ise taahhüt fes olduğu için taahhüt bedeli de size yansıyabilir. Bu gibi bilgileri öğrenip yaptırmanızı tavsiye ederim.cankercoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
