• 13-04-2021, 17:14:36
    #1
    Şuan kullandığım numara ailemden birisinin üstüne. Bunu hat sahibi olmadan kendi üstüme alabilir miyim? Türk Telekom kullanıyorum vodofone a geçeceğim
  • 13-04-2021, 17:18:46
    #2
    Alamazsınız.
  • 13-04-2021, 17:19:01
    #3
    Hat sahibi ile birlikte TT gitmen gerek. Ayrıca 90 tl ücreti mevcuttu şimdi kaç bilmiyorum
    Hat sahibi olmadan imkansız denilemez ama yapılması resmi değil
  • 13-04-2021, 17:20:28
    #4
    Bir bayiye gitmeniz gerekiyor. Ücret konusunda ise yeni hat ücreti veriyorsunuz. 100 lira ya da 130 TL civarı bayiden bayiye değişebiliyor.
  • 13-04-2021, 17:23:35
    #5
    150 TL ücreti var, yeni hat almak daha makul bence.
  • 13-04-2021, 17:28:49
    #6
    mavimsibey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 TL ücreti var, yeni hat almak daha makul bence.
    Faturalı hatlarda da 150 TL ödemek gerekiyor mu?
  • 13-04-2021, 17:34:48
    #7
    Şubeden şubeye değişiyor, ben bir şubede yaptım, başka şubeye sorduğumda ise isim hakkını iptal ederler demişti.
  • 13-04-2021, 17:38:15
    #8
    cankercoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturalı hatlarda da 150 TL ödemek gerekiyor mu?
    Ustam 3 gün önce faturasız hat geçişinde ki tutar bu şekildeydi. Bildiğim kadarıyla faturalı hatta taahhüt var ise taahhüt fes olduğu için taahhüt bedeli de size yansıyabilir. Bu gibi bilgileri öğrenip yaptırmanızı tavsiye ederim.