cankercoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturalı hatlarda da 150 TL ödemek gerekiyor mu?
Ustam 3 gün önce faturasız hat geçişinde ki tutar bu şekildeydi. Bildiğim kadarıyla faturalı hatta taahhüt var ise taahhüt fes olduğu için taahhüt bedeli de size yansıyabilir. Bu gibi bilgileri öğrenip yaptırmanızı tavsiye ederim.