• 12-04-2021, 14:29:12
    #10
    Kitap üzerinde öyle gözüksede muvazzaf bir astsubay ile yedek subay aynı kefeye konulamaz. TSKnin içindede böyledir. 25 yılını mesleğe adayıp kıdemli başçavuş olmuş birisinin asteğmeni üst olarak kabul etmesini beklemek yanlış olur.
  • 12-04-2021, 14:50:02
    #11
    Yedek subay olarak görev yapan bir asker Asteğmen rütbesindedir. Subay sınıfındadır. Astsubay dan rütbe olarak yüksektir.

    Asteğmen > Astsubay
  • 12-04-2021, 14:58:21
    #12
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kıdemlisi asteğmen, yedek subay asteğmenden bir önceki 12 ay paralı olarak yapanlar en kıdemsiz astsubay
    Hocam bu bilgiye nerden ulaştınız?
  • 12-04-2021, 15:01:12
    #13
    Astsubay kolda , astteğmen omuzda omuz koldan her durumda üstündür.
  • 12-04-2021, 15:13:26
    #14
    yedek astsubay <astsubay<yedek subay <subay şekline yedekler normal rütbenin altında olur