Astsubay = asteğmen = yedek subay ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Astsubay = asteğmen = yedek subay ?
13
●
197
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Astsubay = asteğmen = yedek subay ?
1
2
12-04-2021, 14:29:12
#10
Yokubo
Kitap üzerinde öyle gözüksede muvazzaf bir astsubay ile yedek subay aynı kefeye konulamaz. TSKnin içindede böyledir. 25 yılını mesleğe adayıp kıdemli başçavuş olmuş birisinin asteğmeni üst olarak kabul etmesini beklemek yanlış olur.
12-04-2021, 14:50:02
#11
Essan
Yedek subay olarak görev yapan bir asker Asteğmen rütbesindedir. Subay sınıfındadır. Astsubay dan rütbe olarak yüksektir.
Asteğmen > Astsubay
12-04-2021, 14:58:21
#12
OguzhanCinar
uasports adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En kıdemlisi asteğmen, yedek subay asteğmenden bir önceki 12 ay paralı olarak yapanlar en kıdemsiz astsubay
Hocam bu bilgiye nerden ulaştınız?
12-04-2021, 15:01:12
#13
Asariel
Astsubay kolda , astteğmen omuzda omuz koldan her durumda üstündür.
12-04-2021, 15:13:26
#14
Misafir
yedek astsubay <astsubay<yedek subay <subay şekline yedekler normal rütbenin altında olur
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler