Kitap üzerinde öyle gözüksede muvazzaf bir astsubay ile yedek subay aynı kefeye konulamaz. TSKnin içindede böyledir. 25 yılını mesleğe adayıp kıdemli başçavuş olmuş birisinin asteğmeni üst olarak kabul etmesini beklemek yanlış olur.