• 11-04-2021, 18:03:04
    #1
    https://www.r10.net/sorum-var/277276...-hesap-mi.html Burdaki konum da bahsetmiştim. Birçok çekiliş sahibi çöp takipçi gönderiyor. Ben 25k takipçi aldım pişman oldum.

    Bu tarz takipçiler istemiyorsanız sadece aktif instagram sayfalarından çekiliş hizmeti alın. sadece çekiliş ve hediye amaçlı açılan insta hesaplarından uzak durun kesinlikle ! Ayrıca tecrübeli arkadaşlar gelen takipçilerin bot mu değil mi anlayabileceğimiz bir yazılım vs varsa paylaşırsa sevinirim. böyle uyanıklara para kaptırmak içimi acıtıyor. Bu arkadaş hakkın da şikayet konusu açsam haklı olabilir miyim bilemiyorum. Çünkü bot değil yan hesaplar olduğunu iddaa ediyor.
  • 11-04-2021, 18:05:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çekiliş sektörü ne yazık ki eskiye oranla bitmeye başladı. Üzülerek takip ediyoruz.
  • 11-04-2021, 18:18:57
    #3
    Merhabalar,

    İlgili konuda gelen takipçiler eğer çekiliş postunu beğenip yorum yaptıysa bot değildir demiştim. Bu şekilde anlayabilirsniz bot veya aktif olduklarını.

    Çekilişte gelen hesaplar çekilişin yapıldığı postu beğenir ve yorum yaparlar.
  • 11-04-2021, 18:22:47
    #4
    AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İlgili konuda gelen takipçiler eğer çekiliş postunu beğenip yorum yaptıysa bot değildir demiştim. Bu şekilde anlayabilirsniz bot veya aktif olduklarını.

    Çekilişte gelen hesaplar çekilişin yapıldığı postu beğenir ve yorum yaparlar.
    Kendisi sayfaların da sadece storyde paylaştı. post paylaşmadı.
  • 11-04-2021, 18:39:16
    #5
    igtr.net
    Çekiliş takipçiler satışını yaptığım günden beri çok abartıldı. Mesela hiç bir zaman hiç bir çekilişte aktif hesaplar gelmiyor bu ilk çekiliş zamanında da böyleydi şimdide böyle. Kişi aktif olsa bile o kadar kişiyi takip edince sizin gönderinizi görmemeside olası. Şuana kadar çekiliş takipçide en fazla %10 luk bir aktiflik ve en iyisi %80 kalıcılık vardı. Çekiliş takipçinin ilk çıkma nedeni şuydu; piyasada instagram güncellemesi vardı ve türk data takipçi servisleri hiç yoktu o zaman çekiliş takipçi popüler oldu daha sonra yani mesela son 2 aydır neredeyse çekiliş takipçi satmıyorum sitede var ama data önerdiğim kadar çekiliş önermiyorum kimseye çünkü data servislerde çok kalitesi yükselmiş nedeni ise datanın kasıldığı yerler kaliteli olmaya başlandı 😊
    Ayrıca takipçi alımının nedenleri hep yanlış anlaşılıyor bir ticaret hesabı satış yapmak için takipçi almayı hedefliyor. Yani gelen takipçiye satışı hedefliyor bu imkansız bir beklenti. Takipçi alımının nedeni sayının yüksek gözükmesi ve daha sonra verdiği reklamdan kar elde etmek 😊 örnek 100 takipçili ile 10 bin takipçili bir hesap arasında dağlar kadar fark var. Bunun nedeni 10 bin takipçi daha güvenli gözükür. Ayrıca ben ülke bazlı takipçi alımınıda yanlış buluyom özelliklede satış yapan hesaplarda ülke bazlı olduğunda hem pahalı hemde kalıcılık az 😊 bir çok karışık data yabancı servisler neredeyse düşmezken neden 2 k alabilecekken türkiye konumu alıp 1 k alayım ki 😊