Çekiliş takipçiler satışını yaptığım günden beri çok abartıldı. Mesela hiç bir zaman hiç bir çekilişte aktif hesaplar gelmiyor bu ilk çekiliş zamanında da böyleydi şimdide böyle. Kişi aktif olsa bile o kadar kişiyi takip edince sizin gönderinizi görmemeside olası. Şuana kadar çekiliş takipçide en fazla %10 luk bir aktiflik ve en iyisi %80 kalıcılık vardı. Çekiliş takipçinin ilk çıkma nedeni şuydu; piyasada instagram güncellemesi vardı ve türk data takipçi servisleri hiç yoktu o zaman çekiliş takipçi popüler oldu daha sonra yani mesela son 2 aydır neredeyse çekiliş takipçi satmıyorum sitede var ama data önerdiğim kadar çekiliş önermiyorum kimseye çünkü data servislerde çok kalitesi yükselmiş nedeni ise datanın kasıldığı yerler kaliteli olmaya başlandı 😊
Ayrıca takipçi alımının nedenleri hep yanlış anlaşılıyor bir ticaret hesabı satış yapmak için takipçi almayı hedefliyor. Yani gelen takipçiye satışı hedefliyor bu imkansız bir beklenti. Takipçi alımının nedeni sayının yüksek gözükmesi ve daha sonra verdiği reklamdan kar elde etmek 😊 örnek 100 takipçili ile 10 bin takipçili bir hesap arasında dağlar kadar fark var. Bunun nedeni 10 bin takipçi daha güvenli gözükür. Ayrıca ben ülke bazlı takipçi alımınıda yanlış buluyom özelliklede satış yapan hesaplarda ülke bazlı olduğunda hem pahalı hemde kalıcılık az 😊 bir çok karışık data yabancı servisler neredeyse düşmezken neden 2 k alabilecekken türkiye konumu alıp 1 k alayım ki 😊