• 11-04-2021, 10:04:30
    #19
    az normalleşme dediler 60 ölüm sayısı 280 e vurdu. millet kçnın üstüne oturmuyor ki. güneşi gören koşuyor sahile. çalışanları da riske atıp ekonomiye kötülük ediyorlar haberleri yok. şu anda sanayide tornanın başına geçmek üzereyim en azından az da olsa üretim yapıyorum benim yapacaklarımı müşterim satıyor denizde kum tanesi ama adam göbeğini yaya yaya sahilde maskesiz oturuyor evde karantinada olması gereken yerde düğüne gidiyor herkese kötülük etmiş oluyor.

    kapanma gelir mi gelmez mi bilmiyorum ama yasaklar sıkılaştırılmalı
  • 11-04-2021, 10:51:51
    #20
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az normalleşme dediler 60 ölüm sayısı 280 e vurdu. millet kçnın üstüne oturmuyor ki. güneşi gören koşuyor sahile. çalışanları da riske atıp ekonomiye kötülük ediyorlar haberleri yok. şu anda sanayide tornanın başına geçmek üzereyim en azından az da olsa üretim yapıyorum benim yapacaklarımı müşterim satıyor denizde kum tanesi ama adam göbeğini yaya yaya sahilde maskesiz oturuyor evde karantinada olması gereken yerde düğüne gidiyor herkese kötülük etmiş oluyor.

    kapanma gelir mi gelmez mi bilmiyorum ama yasaklar sıkılaştırılmalı
    Sahile gidip açık alanda oturan insanlar mı suçlu yoksa günlerce stadyum ve salonları lebaleb dolduran hükümet mi ?
  • 11-04-2021, 11:31:41
    #21
    Tam kapanma yapabilmesi için kira & gıda ihtiyaçlarının karşılanması gerekir bunu yapabilirlerse elbette kapatsınlar ama yok 1000 tl gibi bir rakamı yardım ediyoruz diye verecek olurlarsa sağolsunlar kiralarımız 1000₺ değil sanırım rakamları karıştırıyorlar
  • 11-04-2021, 21:15:35
    #22
    dsaricayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahile gidip açık alanda oturan insanlar mı suçlu yoksa günlerce stadyum ve salonları lebaleb dolduran hükümet mi ?
    aynı haltı diğer partiler de yapıyor. hükümeti karalayacağım diye diğerlerini görmezden gelmeyin.