az normalleşme dediler 60 ölüm sayısı 280 e vurdu. millet kçnın üstüne oturmuyor ki. güneşi gören koşuyor sahile. çalışanları da riske atıp ekonomiye kötülük ediyorlar haberleri yok. şu anda sanayide tornanın başına geçmek üzereyim en azından az da olsa üretim yapıyorum benim yapacaklarımı müşterim satıyor denizde kum tanesi ama adam göbeğini yaya yaya sahilde maskesiz oturuyor evde karantinada olması gereken yerde düğüne gidiyor herkese kötülük etmiş oluyor.
kapanma gelir mi gelmez mi bilmiyorum ama yasaklar sıkılaştırılmalı
Ramazanda tam kapanma gelirmi?
21
●543
- 11-04-2021, 10:04:30
- 11-04-2021, 10:51:51Sahile gidip açık alanda oturan insanlar mı suçlu yoksa günlerce stadyum ve salonları lebaleb dolduran hükümet mi ?delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2021, 21:15:35aynı haltı diğer partiler de yapıyor. hükümeti karalayacağım diye diğerlerini görmezden gelmeyin.dsaricayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle