dsaricayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahile gidip açık alanda oturan insanlar mı suçlu yoksa günlerce stadyum ve salonları lebaleb dolduran hükümet mi ?
aynı haltı diğer partiler de yapıyor. hükümeti karalayacağım diye diğerlerini görmezden gelmeyin.